torstai 4. heinäkuuta 2013

Ostoja ja leimaus innostus

Ensi alkuun varoituksen sana tää on kilometri postaus kera kuvien. Ebay tilaukset, http://www.kosmetik4less.de/en/ ja pueenin tilaukset on saapuneet no muutama paketti ebaystä on vielä matkalla. kosmetik4less tilasin 3mascaraa ja 3 kajalia hintaa kaikille tuli postikulujen kanssa 19€ (mä kun vielä meikkaan niiiiin hirveän usein, lähinnä siitä syystä tilasinkin noin monta kun mulla ne kerkee mennä huonoiksi ennen ku on käytetty niin nyt ei niin haittaa kun hinta ei päätä huimannut) tilaus taisi tulla vielä reilu viikossa.

Ebaystä tulleet (kuvasta unohtui nokia lumia 800 plankot pinkit kuoret mitä tilasin 3kappaletta)
Pueenin love elements collection ja mukana tuli nahkakotelo laatoille, hintaa tuli hurjat 24€ postikuluineen ja kesti tulla reilu 2 viikkoa

Nää oli ainoat laatat mistä en juurikaan tykännyt 


Nää taasen on mun lempilaatat






Nyt pääsin sitten testaamaan ekan kerran koko kynnen leimausta ja kyllä mä ihan rakastuin. Kolmessa ekassa kuvassa on leimat tehty laatalla numero 44 ja suoraan valmiin kynnen päälle ja eihän ne sillä tavalla laitettuna kestänyt kuin päivän verran hyvänä ja sitten tuli kulumaa niin paljon että tänään viilasin päällikerroksen kynsistä, buffasin ja leimasin uuden kuvion laatasta numero 26 siihen päälle uusi uv top coat ja nyt kyllä pitäisi pysyä seuraavaan huoltoon asti ellei tule vaihdettua ennen sitä. Leimauslakkana käytin dependin hopeista lakkaa numero 223 mikä on aivan ehdottoman hyvä hopeinen leimalakka.



Tässä on nyt sitten ensimmäiset kännykän kuoret jotka on tuunattu täysin vieraalle immeiselle, toiveena oli valkoiset siivet (ja arvatkaa vaan kuka postas haukan lailla uunin luukun edessä ettei ne vaan oo liian kauaa siellä ja siten kellastu) ja kuten kuvasta näkyy niin pinkkiä toivottiin vaikka mä en itse niin pinkin perään olekaan (ellei sitä ole yhdistetty mustaan) niin voisin jopa itsekin käyttää näitä. Niin ja ette kuule ikinä usko mutta mä tein eilen tilauksen adenina verkkokauppaan ja tilasin kuule 4 siis todellakin 4 lakkaa, mä kun en ole koskaan ollut erityisen hyvä lakkaaja ne siveltimet tuntuu vihaavan mua ja sitten meinaa mennä hermo todella huonoon kuntoon (geeleillä on jotenkin niin paljon helpompi tehdä siistiä jälkeä) mut joo takas mun tilaukseen, tilasin siis 3 china glaze lakkaa romantique kokoelmasta ja yhden A-england lakan. Tosin en kyllä ajatellut menettää hermojani yrittäessäni epätoivoisesti lakata niillä vaan nimenomaan tilasin ne leimalakoiksi, a-englandista en oo satavarma toimiiko se mutta kun se vaan oli niin upea punainen (hullu, hullu, hullu kuka nyt tilaisi lakan pelkän värin takia kun ei sille edes aio lakata) mutta CG:n romantique kokoelman on kehuttu olevan erinomainen leimaukseen ja toinen hyvä on ainakin tronika kokoelma ja voi herran jumala sentään mihin ihmeeseen tää maailma on menossa kun mä tilaan lakkoja,,, ihan melkein pelottaa ajatellakin, tosin mä kyllä syytän tästä hulluudesta kaikkia kynsiblogeja mitä seuraan ja mähän olen täysin syyntakeeton tähän,,,
Nyt ennen ku tää menee ihan levottomaksi katson parhaaksi lopettaa tähän.


♥: Teenytinydragon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti