maanantai 8. heinäkuuta 2013

Mun ihanat lakat saapuivat

Nyt on ihan pakko tehdä kännykällä pikapostaus ennen iltavuoroon menoa. Adeninan lakka tilaus pamahti postiluukusta tänään ja voi luoja ne oli upean värisiä varsinkin a-englannin lakka. Niin upeita että voisin jopa kuvitella lakkaavani niillä pelkän leimailun sijaan.
Nyt sitten kuvia,,, 
 Yhteiskuva 
A-englannin perceval 
China glazen passion
China glazen adore
China glazen harmony 
 Ja ihania niittejä tilauslahjana 
Mä en vaan ikävä kyllä kerkeä näitä testaamaan mutta pääasia että ovat kotona. Laitoin myös viisi huutopakettia facen kirppiksille ja kaikki sai uuden kodin ja mä sain helmerin vapaaksi kynsikamoista ( kaikki mahtuu nyt mun kynsivaunuuni ) helmeriin tungen deco den tarvikkeet jotka on nyt pyörinyt parissa isossa muovilaatikossa pitkin makuuhuonetta. Tein myös pari rasiaa puuhapeten pojille lahjaksi, tässä niistä kuva 
Ja nyt mä lähden valmistautumaan iltavuoroon ja nautin täysin siemauksin kun saan tehdä töitä viileässä varastossa. 


❤: Teenytinydragon  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti