keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Better nail day:n arvonta



http://www.bloglovin.com/frame?post=1269173845&group=0&frame_type=a&blog=3617024&link=aHR0cDovL2JldHRlcm5haWxkYXkuYmxvZ3Nwb3QuY29tLzIwMTMvMDcvNTAwLWx1a2lqYW4tYXJ2b250YS5odG1s&frame=1&click=0&user=0

Mä onnistuin ilmeisesti perjantaina kotimatkalla potkimaan mun kickbikellä niinkin hyvin että täräytin oikean päkiän aikas huolellisesti. Viikonloppuna en mitään huomannut kun pysyttelin kotosalla mutta sitten maanantaina kävin ennen vuoron alkua viemässä postiin yhden paketin niin ihmettelin vaan että miten mua sattuu jalkapohjaan kävellessä ja sitten kun lähdin töihin potkimaan niin siitähän riemu repesi kun sattu niin maan perkuleesti. Loppu matka menikin potkiessa ainoastaan toisella jalalla ja töissä kerätessä purin (tosi fiksua) hammasta että kyllä tää tästä ja arvatkaa vaan oliko jalkapohja sitten tiistaina hippasen kipeä. Kävin sitten työterveyshuollossa lääkärin paikkeilla, sain kolme päivää sairaslomaa ja ohjeen olla liikkumatta puuh,,,  mulla vaan on edelleen päkiä turvoksissa ja kivulias joten jos ei huomiseen mennessä ole ihme parannusta sattunut niin pitää soittaa lääkärille aika perjantaiksi. Mä niin inhoan olla kipeänä, ei se niin haittaisi jos olisi kuumehouruissa sängyssä mut tää on niin inhaa kun muuten on terve mutta jalka ei kestä paljoo kävelyä. Eiköhän tää tästä ainakin vaiheessa jossain,,,


♥: Teenytinydragon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti