tiistai 27. elokuuta 2013

Uuden kameran haaveilua ja uudet kynnet

 Mä olen päättänyt vaihtaa kameraa. Vanha runko on kyllä enemmän kuin hyvä mutta mutta se PAINO. Joo no eihän se tietenkään ihan sikana paina mutta mä en ole sitä juurikaan jaksanut ulkoiluttaa kun pidemmän päälle se alkaa painaa ihan liikaa. Nyt on alkanut peilittömät toiselta nimeltään mikrojärkkärit olemaan jo sen verran kehittyneitä että päätin vaihtaa siihen. Eihän se tietenkään vedä vertoja peililliselle mutta riittävä mulle ja melkeinpä puolta kevyempi runko samoin kun putketkin. 70-300mm olenkin jo saanut kaupattua. Kaikki muu on myynnissä halvalla Torissa ja siellä on myös mun Kickbike myynnissä. No mutta nyt vaan toivotaan että menee kaupaksi niin sitten voi mennä hakemaan uuden kameran. Kickbikesta on tullut jo yksi kysely mutta ei sitten enää vastausta siihen, ainakaan vielä.
 Tilasin piiiitkästä aikaa Yves rocherilta. Oli pakko saada joku hyvä naamarasva ja sieltä oon aina saanut parhaiten mun iholle sopivan, no ainakin muutaman huti oston jälkeen ja nyt onnistuin kerralla saamaan todella hyvän voiteen. Pitää jossain vaiheessa tilata toisen merkkinenkin ettei iho totu liikaa yhteen. Kun sieltä ei vaan voi tilata yhtä tuotetta koriin putkahteli puskan takaa suihkusaippuoita ja jopa yksi hajuvesikin vaikka niitä en juurikaan uskalla ostaa sokkona mutta tällä kertaa sekin kannatti. Sain kaksi kaupan päällistä ja valitsin blondeille shampoon ja ripsivärin (ripsiväriä voi sitten käyttää muutkin kun vaan blondit).
espanjan granaattiomena, meksikon limesitruuna, lotuksenkukka, monoi de tahiti, ripsiväri, shampoo, flowerparty hajuvesi ja viimeisenä mut ei vähäisimpänä hunaja ja luomumysli kasvorasva 
Granaattiomenassa on aivan ihana tuoksu, limesitruunassa kivan kirpakka tuoksu, lotuksen kukassa no mun makuun vähän liian pliisu tuoksu, monoi de tahiti taas kuuluu mun lempituoksuihin oikein raskas makea tuoksu aaaahh niin huumaava. Flowerpartyssa on myös ihanan makea kukkaistuoksu, mun makuun sekä tuoksun että alkoholipitoisen juoman pitää olla makea. Minkälaisia mieltymyksiä teillä on?
 Tilasin myös "muutaman" pikakuivattajan kosmetik4less:ltä. Tuli 6 päivässä ja todella hyvin pakattuna.
Tältä se näytti avattuna 
Tässä taas sisältö paketin vieressä 
sitten pikakuivattajat lähikuvassa
Ei muuten ollut pelkoakaan että olisi saattaneet hajota. Jokainen pullo oli vielä kieritetty pariin kertaan kuplamuovissa. Hintaa setille tuli postikulujen kanssa alle 20€ Voin kyllä suositella lämmöllä nettikauppaa.

 Tänään poistin viime kertaiset lakkaukset jotka kerkesi ajan puutteen vuoksi olla yli viikon kynsillä ja muuta kuin pientä kärkikulumaa ei ollut havaittavissa paitsi ne kaljut laikut. Kesti muuten hyyyyvin pitkään tajuta miksi holo lakkojen alla suositellaan käytettäväksi aqua base aluslakkaa hmmm, no tietenkin ehkäisemään sitä saakelin kaljuuntumista. No ainakin mä tiedän nyt että vika ei ollutkaan mun lakkaus taidoissa jotka ei muuten vieläkään ole kovin kummoiset mutta kehitystä on jo havaittavissa. Mun piti näilläkin lakkauksilla osallistui facen lakkaushaasteeseen joka on tällä viikolla leimaus. Mitkä mulla usein onnistuu aikas hyvin lukuunottamatta kohdistusta ja ette kyllä ikinä usko kuka valitsi näihin kynsiin kuvion joka olisi näyttääkseen hyvältä pitänyt onnistua kohdistamaan oikein,,, no en ainakaan minä *heloittaa punaisena nolostuksesta* no se siitä haasteesta sitten. Lakkasin  china glazen adorella muut kynnet paitsi aksenttikynnet eli nimettömät ja peukalot joihin laitoin china glazen harmonya. Lakat levittäytyivät todella hyvin jopa mun käsissäni ja mun suhteellisen pitkiin kynsiin riitti yksi kerros WUHUU,,, joko lakat ovat todella todella hyvin käyttäytyviä tai sitten mä ihan aikuisten oikeasti alan oppimaan. Leimat laitoin sitten päittäin adoren päälle harmonya ja toistepäin. Ihan kivat niistä tuli vaikka leimat ei kovin onnistuneet olleetkaan. Sitten niitä kuvia joita on nyt enemmän kuin yksi kun käytin lohikäärmeen lisäksi Devonia hyväkseni kuvausrekvisiittanan.
Ensin lohikäärme 
Devonin turkki
Sitten viimeisessä molemmat auringon paisteessa
 Tarkkasilmäisimmät varmaankin huomasi vesileiman muuttuneen paikan että ulkonäön mikä johtuu ihan vaan siitä että irfanview jota oon tähän mennessä käyttänyt ei suostunut toimimaan joten "hetken" pähkäiltyäni onnistuin tekemään sen photo filtrellä jota käytän muuten niihin pieniin muokkauksiin jota teen kynsikuville. Tosin en kyllä tiedä miten sen paikan saisi muutettua kun se lykkää sen automaattisesti tohon keskelle. Tosin se ei ainakaan mua niin häiritse kun se ei siitä ihan niin selvästi näy. Toivottavasti te ette nää kuvissa entiseen ainakaan paljoa eroa kun nyt aloin räpsimään kynsikuvat pokkarilla, järkkärin odotellessa rauhassa uutta onnellista omistajaansa. Joka toivottavasti löytyy piakkoin.
Misan aluslakka, china glazen adore ja harmony, mavalan pikakuivattaja ja pueenin laatta jos en paljoa valehtele niin taisi olla 48


♥:Teenytinydragon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti