tiistai 24. syyskuuta 2013

Uudet kynnet ja vaavi

 Viikonloppu meni ihan hurjalla vauhdilla ja maanantai kolkutteli ovella ihan liian nopeasti. Lauantaina käytiin puuhapeten kanssa äidin luona. Tilattiin äidin kanssa Trans desing:ltä lakkoja kun huomasin että siellä oli äidin himoitsemat crackle lakat tarjouksessa (tosin ei normaalihinnatkaan päätä huimaa). Äiti sitten valitsi itselleen 5 lakkaa joiden nimet otin ylös ja kotona sitten lisäsin tilaukseen omat lakat, tosin en saanut pienempiin posteihin mahdutettua kuin 2 lakkaa itselleni. Onneksi mulle on tulossa Head2toe:lta 11 lakkaa ja thinneri. Jotka muuten saattaa hyvällä tuurilla olla nyt postissa mua odottamassa (sen näkee sitten huomenna). Sunnuntai aamuna pääsin vihdoin tekemään uudet kynnet, edellisillä lakkauksilla olin sen 2 viikkoa eikä niihin tullut muuta kuin minimaalista kärkikulumaa. Halusin syksyn kunniaksi kokeilla China glazen cranberry splash:iä joka on juuri täydellinen punainen. Laitoin taas kynsinauhojen ja sivujen suojaksi vaseliinia eikä tarvinnut kirota reunoja siivotessa yhtään kun kaikki lähti niiiin nätisti pois. Ensimmäinen kerros onnistui hyvin mutta toisella onnistuin laittamaan liian paksun kerroksen lakkaa joka sitten pikakuivattajan innostamana rupesi kuplittumaan ja vasemmassa on jokaisessa kynnessä kärki ihan rutussa. Oikea oli suhteellisen onnistunut. En sitten millään kerennyt niitä vaihtamaan kun veli tuli kyläilemään kolmen ihanan mutta hieman villinpuoleisen pojan kera. Sen jälkeen puuhapete vei mut syömään chico´s:iin josta halusi itselleen pokkaa paidan (sai kyllä paitansa). Mä söin suussa sulavan grillipihvin ja jälkiruuaksi omenapaistoksen. Joutui melkein vyörymään kotiin kun vatsa oli niin täynnä eikä toiveitakaan että olisi jaksanut laittaa uudet lakat joten näillä mennään hetki vielä. Maanantaina sain vihdoin aikaiseksi soittaa kampaajalle ja sainkin yllättävää kyllä samalle päivälle ajan. Kampaaja ei ollut ihan ventovieras vaan olen käynyt hänellä ennenkin joten uskalsin antaa vapaat kädet. Ensimmäinen ajatus mikä tuli hiukset nähtyäni oli "miksi mä en oo tehny tätä aikaisemmin". Mulle ei vaan yksinkertaisesti sovi pitkät tai vähääkään pidemmät hiukset puhumattakaan niistä ongelmista niiden kanssa, joka pesukerralla tuntuu lähtevän puolet pois, rasvoittuu hetkessä, ei voi blondaa niin usein, aina silmillä ja ainoana ratkaisuna ne viettää aikaansa ponnarilla. Onneksi nyt mulla on taas ihanat hiukset joo ja ravaan vieläkin todella usein peilin edessä niitä ihailemassa. Instagram:iin laitoinkin kuvan ennen ja jälkeen mutta kuva on puhelimessa niin nyt en niitä pääse esittelemään täällä. Nyt mä lakkaan puuduttamasta teitä mun jutuilla ja laitan kuvia kehiin (ekat lakka kuvat mun vaavilla).

Aikasemmasta poiketen käytetyt tuotteet jo nyt, aluslakka (sama vanha), cranberry splash ja pikakuivattaja
Kuvausrekvisiittana toimii mun ihka ensimmäinen lohikäärme josta mun "pieni" fetissini  alkoi. En raaskinut upean värin ja pienten epäonnistumisten takia näitä alkaa koristelemaan
Puuhapeteltä saadut lahjat: Tamrac:in kameralaukku ja slik:in minijalusta (laukun väriä en saanut ihan oikein vaan se on enemmän marjapuuron punainen kuin pinkki)
Syksy tulee
Meidän ensimmäiset treffit oli tällä sillalla aikoinaan
Äidin parveke kukka
Ilta aurinko parvekkeelta kuvattuna
Hieman myöhemmin kun säteet on jo haalistumassa

 Saatte varmaan jatkossakin katsella mun räpsimiä luontokuvia kynsien ohella. Ens kerralla onkin varmaan ostopostauksen aika ellen sitten pihtaa niitä siihen asti että kaikki ovat kotiutuneet. Toivottavasti teillä on alkanut viikko hyvin.



♥: Teenytinydragon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti