keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Ihana ihana vaavi

Pieni postaus hiljaisuus johtuu mun uudesta ihanasta vaavista. Toisin sanoen sain vanhan kameran tarvikkeineen ja macro objektiivin myytyä (perjantai lähtee telezoom uuteen kotiin) ja pääsin vihdoin viikko sitten hakemaan uuden kameran. Olympus pen pl5 eli tuttavallisemmin vaavi, kullanmuru. Ehkä hieman onnellinen olo ja sain takaisin pikkaisen eksyksissä olleen kipinän kuvata ja ulkoiluttaa kameraa. Viikon se on mulla kerennyt olemaan ja ikävä kyllä en vielä kovinkaan montaa kuvaa ole kerennyt napsimaan ainoastaan testaillut ja niitä on kertynyt vähän reilu 400 (mulle se on vähän) Hieman on erilainen kun vanha, koosta johtuen osa toiminnoista on vaihtanut paikkaa mutta silti kaikki on olympukselle ominaiseen tyyliin helposti saatavilla eikä tarvitse mennä valikoihin tai  parhaassa tapauksessa valikon alavalikoihin tehdäkseen yksinkertaisia säätöjä. Mä olen totaali rakastunut mun kullanmuruuni se vaan on niin hyvä ja sopii mun pieniin kätösiin kuin valettu eikä paina liikaa. Etsimen puuttuminenkaan ei juuri häirinnyt menoa ja jos rupeaa häiritsemään niin aina sen voi ostaa erillisenä. Kaupan päälle sai Flash air 8G kortin jolla voi siirtää suoraan puhelimeen omalla sovelluksella kuvia. Nyt lopetan vaavista puhumisen ja laitan teille muutamat kuvat.
Mun vaavi
Vanha ja uusi yhteiskuvassa 





Mitäs piditte kuvista? Yritän viikonloppuna saada tehtyä ja postattua uudet kynnet. Oon meinaa edelleen samoilla kynsillä kun ei ole vaan yksinkertaisesti ehtinyt lakkaamaan uusia. Viikonloppuna oli työkavereiden tuparit jossa tuli ehkä nautittua hieman alkoholipitoisia juomia mutta hauskaa oli ja sehän on pääasia. Niin ja puhumattakaan vaavin hiplailusta. Pitäähän se tutustua perusteellisesti jotta kaikki sujuu kitkattomasti. Puuhapete on onneksi ihan sujut mun omituisuuteni kanssa (saattaa jopa olla yksi niistä monista mun rakastettavista piirteistäni). Meinasinpas ihan totaalisesti unohtaa että sain puuhapeteltä myöhästyneeksi synttäri lahjaksi valita ihan itse kameralaukun johon sain niin suuren summan käyttää etten saanut kuin puolet  siitä käytettyä. Mulla on kyllä maailman ihanin mies ja kamera hih. 

❤: Teenytinydragon 

4 kommenttia:

  1. Vou! Kyllä on upeita kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä tykkään ottaa luontokuvia ja on niin ihanaa kun sai kipinän takaisin 😃

      Poista
  2. Nättejä kuvia!
    Onpa se pieni, tuo uusi. Mä oon alkanu himoitsemaan e-5, ei mikään pieni, mutta samat linssit kävis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihanan pieni kuin valettu mun pieniin kätösiin. Himo on vielä jotenkuten hillittävissä mutta kuumeeksi jos nousee siinä ei auta kuin kävellä kauppaan ;) Kävin tutkailemassa e-5 ja vaikuttaa aikas täydelliseltä vaikka painaakin kuin synti. Se on kyllä aina plussaa jos käy samat linssit niin ei tarvitse ihan kaikkea ostaa uudelleen :)

      Poista