sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Ostomanian tulokset!

Ensin mä kyllä joudun rääkkäämään teitä valittamalla mun jalasta joka ei vieläkään ole kunnossa.Tän viikon jouduin silti olemaan töissä tosin kevyemmissä hommissa mutta silti koko piiiiitkän päivän jaloillani. Mä kyllä joskus (*lue todella usein*) toivon että meidän iki-ihana työterveyden huolto olisi ulkopuolinen eikä suinkaan työpaikan oma. Siellä kun valitettavan usein joutuu menemään takaisin töihin kipeänä. Mun jalassa on vaivana sesam luu ja pelkästään jo seisoessa paino on sillä, saati sitten kävellessä mutta "lääkäri" oli sitä mieltä että mä olen ihan varsin työkykyinen kunhan en kerää. No onneksi mulla on korkea kipukynnys. Olisin muuten mennyt yksityiselle lääkärille ellen olisi kaikkea ylimääräistä rahaa tuhlannut mun sairasloman ostomaniaan. Mä en kyllä ikinä ennen ole noin pahaa ostomaniaa kokenutkaan mutta kerta se on ensimmäinenkin. Päästän teidät nyt piinasta ja kerron mitä kaikkea kivaa mun postiluukusta on tupsahtanutkaan.
Ensin tuli head2toe beauty:n tilaus (tuli muuten tasan viikossa tilauksesta ja voitte uskoa että olin kyllä hämmästynyt kun mä oon viime aikoina tottunut ebay:n ikuisuuden kestäviin toimituksiin) mun pakettini sisälsi: 
Misa bottomline acrylic (ainakin käsittääkseni tarkoitettu akryylikynnen päälle) sitten muutama China Glaze: Devotion, Platinium silver, Admire, Rodeo fanatic. 
Lakat olivat huomattavasti halvemmat kuin postikulut mutta jäi silti paljon alle suomen hintojen. Seuraava paketti tuli perjantaina ja se oli tilattu transdesing:ltä 
Amour-UV top coat x2, 2pinkkiä bufferia ( mitkä ei tullut kuvaan) sitten taas China Glaze:n lakkoja Blue bells ring, Cranberry splash, Liquid leather, C-C-Courage ja Frostbite
Beauty cosmetic tilaus tulee sitten vaiheessa jossain. Sitten ostin muutamat lakat facen kynsiryhmästä: 
Max factor:in Fantasy fire, Tiia Vanhatapio:n Moss ja lisäksi tuli hyrrällinen helmenpuolikkaita niitä en ottanut kuvaan mukaan
Kynsiryhmästä nämäkin China Glaze 2nite ja OPI Your web or mine? 
Glisten&Glow tilaus: OPI Moonraker ja China Glaze Snap my dragon (kuva järjestys meni vähän pieleen kun moonraker tuli ensin ja on näin ollen mun ensimmäinen OPI) 
Seppälästä kävin kotiuttamassa hurjalla euron kappale hinnalla Tiia Vanhatapio lakkoja: Sangre, Black bird x2 (miten niin mä tykkään mustasta) Mercyry ja Fool's Cold. 
Ebay:stä on kotiutunut muutamia kännykän plankkoja kuoria ja nyt niitä on saatavissa myös muutamiin lumian malleihin jos löytyy halukkuutta niin eikun tykkäämään facessa Teenytinydragon crafts sivuista. Niin ja lisäksi tilasin swatch-tikkuja 100kappaletta vielä pitäisi tilata ne renkaat niihin, ne kun näyttävät huomattavasti kätevimmiltä kuin ruuvit. 
Aloitin eilen tikutus projektin mutta siitä sitten myöhemmin lisää (siis sitten kun se joskus valmistuu) Olikos nyt parempi kuin lakoista oli vaan ryhmä kuvat vai olisiko saanut olla myös yksittäiskuvat? 


❤: Teenytinydragon 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti