perjantai 26. heinäkuuta 2013

Upeat holot

Viel ois puol tuntia ennen ku tää viikko on pulkassa, sit pääsee viikonlopun viettoon.
Jalka alkaa jo olla parempi, koko viikon oon kulkenu työmatkat kaverin kyydillä ja ollut töissä kevyemmissä hommissa. Tiistaina tuli vihdoin mun ensimmäiset holot beautycosmetic:ltä. Pakkaus oli vähintäänkin erikoinen mutta kaikki oli ehjinä
Tässä päällä oli kuitenkin kuplamuovi kuori
Hetken aikaa joutui miettimään että mitä sieltä oikein tuli käsivoiteen lisäksi 
Mutta oli siellä sisällä mun lakat 
Tässä ne kaikki ihanuudet on. Golden rosen matta lakka (tietenkin musta) käsirasva takana (vielä en oo kerennyt sitä testaamaan) ja kaikki perfect holot jotka siellä löyty. Oli ihan pakko ottaa kaikki värit vaikka muutama on siinä ja siinä tykkäänkö niistä. Testasinkin joka kynteen yhden värin kun ne oli niiiiin ihania,,, niistä en kuvaa ottanut ku ne meni vähän miten sattuu. Yleensäkin kun oon laittanut kynnet uusiksi niin niitä on ihan pakko ihailla mutta nyt en meinannut silmiä irti saada mun ihanista kynsistä. Varjossa aika mitään sanomattomat mutta lampun valossa näkyy jo vähän mutta auringossa ne herää eloon. Huomenna teen huollon ja lakkaan siihen päälle mutta holoja en ikävä kyllä voi laittaa kun lauantaina on yhden työkaverin läksiäiset ja jos mulla olisi kynsillä holot niin seurustelu jäisi aika vähäiseksi kun mä vaan huumaantuneena tuijottaisin kynsiäni joten pitää keksiä jotain muuta mun pikku kokoelmasta. Seuraavaksi siis luvassa kynsihuollosta kuvia ja tikutus projektista tulee sitten kun oon ratkaissut pienen ongelman. Hyvää viikonloppua kaikille! 


❤: Teenytinydragon 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti