perjantai 6. syyskuuta 2013

Tallinna, paljastuksia ja iki-ihanaa LOMAA

 Loma mennyt oikein mukavasti, maanantaina käytiin Tallinnassa päiväristeilyllä puuhapeten ja mun ihanan äitini kanssa. Kotona ollaan rentouduttu yhdessä ja käyty viettämässä laatuaikaa pesutuvassa. Kuulostaa varmaan monista oudolta mutta mä en ole ennen pesutuvassa käynyt ellei oteta lukuun kun lapsena olin äidin mukana pesemässä mattoja (se ilo kyllä loppui siihen kun liukastuin ja löin pääni ja se muuten saattaa selittää paljon). Ollaan parin päivän aikana pesty kaikki peitot, tyynyt, liinavaatteet ja paljon muitakin vaatteita. Päätettiin sitten käydä siellä aina liinavaatteiden vaihdon jälkeen niin ei tarvitse kotona katsella pyykki vuorta kun pesemisessä tuntuu menevän puoli-ikuisuutta kun ei ne kaikki mahdu kotiin kuivumaan. Mun nuorin pikkuveli vaimokkeensa kanssa kävi synttärikahvilla tuoden mukanaan aivan super suloisen kortin ja orkidean (mä sitten rakastan sitä kukkaa vaikka en sitä pitkään elossa saa pidettyäkään).
Tässä super suloisen kortin ihana kisu
Orkidea
Enemmän kukkia
 Tallinnasta ei tullut otettua kuvia kun siellä satoi ja hieman ennen laivalle menoa vettä alkoi tulla kaatamalla. Otin silti muutaman kuvan laivalta sekä äidistä ja puuhapetestä (sain luvan julkistaa kuvat)
Tässä minun ihana äitini
 Ei ihan hevillä uskoisi että ikää on 60. Täältä ne mun nuorekkaat "geenit" on peräisin.
Puuhapete
 Kuva on hieman tärähtänyt mutta ilme on sentään melkein normaali. Mun rakkaani kun ei tykkää olla kameran tuolla puolen vaan irvailee lähes aina kuvissa.
Niinkuin tähän tapaan ;) 
Takaisin paluu matkalla näkyy sade rintamat

 Tähän postaukseen ei nyt kynsiä tullut mutta seuraavaan tulee. Multa on nääs pyydetty tutoriaali liukuväri seepra/tiikeri raidoilla. Vähän jännittää mutta puuhapete lupasi ne mulle kuvata kun en itse oikein pysty tai ainakin se menisi hieman liian hankalaksi säätämiseksi.

 Mun kamerakuume on noussut todella korkeaksi mutta johan mä olen ollut tapojeni vastaisesti todella kärsivällinen melkein jo kaksi piiitkäää viikkoa. Telezoomi on jo saanut uuden hyvän kodin johon se pääsee parin viikon päästä mutta vielä on macro objektiivi ja muu setti myymättä. Ne on ollu jo myynnissä parilla kamera foorumilla ja torissa mutta ei ole vielä mennyt kaupaksi. Tosin mä jo tiesinkin että Olympusta ei ole ihan helppo saada myytyä vaikka siinä on eniten ajateltu käyttäjän mukavuutta laittamalla kaikki säädöt helposti saataville (ei tarvitse mennä valikkoihin tai valikkojen alavalikoihin niitä säätämään) ja kuvanvakain löytyy rungosta ei tarvitse ostaa kalliimpia objektiiveja saadakseen siihen sen kuvanvakaimen ja vakaampihan se on kun sijaitsee rungossa eikä objektiivissä. Laitoin ne tänään molemmat huuto.net:iin myyntiin laitan tähän linkit jos jotakuta kiinnostaa hyvät ja ennen kaikkea hyvin pidetyt laitteet. Olympus E-620 ja Macro. Meinasin että oisin laittanut teille vielä kuvia mun lohikäärme kokoelmasta (mistä olettekin saaneet esimakua viime aikaisten kynsikuvien kanssa) mutta kun mulla on käytössä pokkari niin siinä tuppaa sisäkuvat tärähtämään joten ne jäi laittamatta muuta esittelen ne kunhan joskus saan ostettua mulle uuden vaavin. Niin ja otsikkon viitaten niin äidin ja puuhapetan kuvat olivat ne paljastus ;) Mitenkäs teidän viikko on mennyt?



♥:Teenytinydragon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti