perjantai 4. lokakuuta 2013

Pukeudu pinkkiin päivä!

 Olihan se pakko tehdä pinkit kynnet. Ensin ajattelin että olisin taiteillut aksenttikynsiin roosanauhat ja muihin kissat alkavan eläinten viikon kunniaksi mutta siitä olisi tullut omaan silmään ihan liian levoton: Tein sitten pinkit pohjat ja hieman tummemmalla two-way nail art kynällä roosanauhat. Sunnuntaina ajattelin sitten huoltaa kynnet joten sitten teen eläinten viikkoon sopivat kynnet. Keskiviikkona postiluukusta tupsahti Trans Desing:lle tehty tilaus, huomenna pitäisi viedä äidille lakat tai viisi niistä.
Vasemmalla on mun lakat: Afterglow ja Gossip over gimlets (joka on muuten aivan upea) loput onkin sitten äidin himoitsemia crackle lakkoja


Laitoin töihin myös mun uudet pinkit maiharit tai no työmatkalle meillä kun joutuu käyttämään turvakenkiä. Huomenna yritän sitten saada teille kuvia mun ihanista kengistä ja uudesta takista. Mitäs teillä on ollut päällä pukeudu pinkiin päivänä?
Misa aluslakka, China glaze exquisite, Nailstar two-way nail art pen ja pikakuivattajana Mavalan mavadry


♥:Teenytinydragon

2 kommenttia:

  1. Kauniit kynnet! :) Mitä oot tykänny tuosta Misan aluslakasta? Mulla ois aluslakan osto edessä ja pohdin mahdollisia vaihtoehtoja. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä olen kyllä tykännyt mutta mulla ei ole ollenkaan vertailukohdetta kun toi on mun eka aluslakka. Mä aloitin lakkailun vasta heinäkuussa. Aika lirua se on mutta kuivuu suht nopeaan ja ajaa asiansa ;) Sillä saattaa tietysti olla osuutta asiaan että lakkaan rakennekynnen päälle, ainakin lakkojen hyvänä pysyminen on todella pitkä, viikossa ei juuri tule kuin kasvurajaa :D

      Poista